8 لیوان آب - موفقیت

8 لیوان آب

همراهان صمیمی سلام

همیشه تو این فکر بودم که چطور میشه؟ روزانه 8 لیوانو با خیال راحت و بدون تنبلی میل کرد. تا این که تو مجله موفقیت به یه نکته جالبی بر  خوردم که خالی از لطف نیست که متن این قسمت وبلاگمو به این تکنیک اختصاص بدم.استاد حلت بازم مثل همیشه با سمیناراش گل کاشته. امیدوارم این تکنیک برای شمایی که مثل من توی نوشیدن روزانه 8 لیوان تنبلی می کنید مفید باشه.

 

 

  تکنیک جادویی نوشیدن 8 لیوان آب

اولین سخنرانی استاد حلت در سال 85 در مجتمع گلف جزیره کیش برگزار شد.احمد حلت پس از ارایه یک سخنرانی پر انرژی و با نشاط به حاضران انجام تکنیک جادویی نوشیدن 8 لیوان آب را با تکرار عبارات تاکیدی توصیه کرد. مدیر مسوول مجله موفقیت گفت از آن جا که 70% بدن انسان را آب تشکیل داده است در طی روز باید حداقل 8 لیوان آب نوشید و قبل از نوشیدن باید لیوان را جلوی دهان گرفته و عبارات مربوطه را با صدای بلند تکرار کرد پس از 3 هفته معجزه آن را در خواهید یافت."خبرنگار موفقیت- جزیره کیش"

قبل از نوشیدن آب هر روز جملات زیر را با انرژی و قدرت تکرار کنید.

لیوان اول بعد از بیدار شدن صبح:

خداوندا سپاس تو را که بار دیگر به من طلوع خورشید را هدیه دادی قول می دهم امروز هر جا که بروم مهری برسانم حتی با لبخندی . به من کمک کن امروز را به شاهکاری بی همتا تبدیل کنم .

لیوان دوم حدود ده صبح:

افتخار می کنم که از امروز پاک ترین انسان روی زمین هستم.

لیوان سوم حدود دوازده ظهر:

من نظر کرده خداوندم.

لیوان چهارم بعد از ناهار:

خداوندا تو را سپاس به خاطر برکاتی که به من بخشیدی خزانه غیبت ات را به من و روی خانواده ام بگشای .

لیوان پنجم ساعت چهار عصر:

عشق الهی هم اکنون مرا ثروتمند و توانگر می سازد.

لیوان ششم ساعت شش عصر:

به هر سو که می نگرم موفقیت به من لبخند می زند.

لیوان هفتم قبل از شام:

هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر می شوم.

لیوان هشتم قبل از خواب:

خداوندا سپاس تو را که یک روز دیگر را به من هدیه دادی کشورعزیزم ایران را در پناه خودت حفظ کن و صلح را در جهان حاکم فرما. خود و خانواده ام را به تو می سپارم ای مهربانترین مهربانان. پروردگارا خوابی آرام به هدیه بده که من عاشق تو هستم.

 

  این جمله ها را همراه با نوشیدن 8 لیوان آب به مدت 21 روز تکرار کنید و به چشم خود ببینید که چطور خود و زندگی تان تغییر خواهند کرد